Obsługiwane przez usługę Blogger.

O mnie

Cześć!

Będę po prostu podpisywać się Okiem Blondynki.
Mam 22 lata, jestem świeżo upieczoną absolwentką studiów psychopedagogicznych.
Ludzie fascynowali mnie od zawsze, obserwacja ich, ciekawe historie, ludzka psychologia, działania...
Więc co tu znajdziesz?
Odpowiedzi, pytania, moje przemyślenia, a nawet Twoje!
Chcę by było to miejsce na każdego rodzaju temat, od tych ciężkich po lekkie i niekiedy oczywiste.
Będą to głównie moje przemyślenia, na bazie doświadczeń, obserwacji czy kontaktów między ludzkich.
Ciekawe historie, odpowiedzi na męczące pytania np. O wielka miłość, Piąte koło u wozu, Dlaczego on mnie nie chce i wiele wiele innych.
Mam nadzieje, że znajdziesz tu coś dla siebie.



Obserwatorzy

Cytat

Dlaczego On nie dzwoni ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS | x x.